Jarní sportovní trénink začíná. Jak se připravit?

Kategorie
 
 
 
 
 

Jarní sportovní trénink začíná. Jak se připravit?

Nastal čas, kdy vyměníme tělocvičny za čerstvý vzduch - jarní fotbalová příprava a jarní trénink začínají. Pohyb venku na vzduchu a slunci dodává energii a zlepšuje i imunitní systém. Každý z nás chce tyto benefity, které přináší jarní trénink využít co možná nejvíce - proto si musíme dávat pozor na rizika, která takový jarní trénink přináší. Nepodceňte pitný režim, regeneraci ani vhodné sportovní oblečení.   Regenerace je důležitá Regenerace je po jakémkoliv běhu i fotbalovém tréninku je klíčová. Dopřejte si dostatek času na odpočinek a regeneraci - například na plavání nebo saunu. Pokud regeneraci podceníme, hrozí nám zranění a vypadneme z tréninku právě před začátkem sezóny, což by si žádného fotbalistu nepotěšilo. Základem myšlení sportovce je pochopit fakt, že organismus se nezlepšuje pouze tréninkem, ale i následným odpočinkem, během kterého se obnoví zdroje energie a tělo se připraví na další zátěž. Ne mnoho, ale pravidelně Špičkoví sportovci radí, abyste to nepřeháněli. Právě jaro je obdobím, kdy ven vyběhne mnoho nových a namotivovaní jarních běžců, kteří však často nevědí odhadnout své síly. Doporučení je běhat nebo trénovat na začátku přípravy asi 3 hodiny týdně. Jako doplněk fitness centrum nebo cviky s vlastní vahou. Pijte vodu Znáte to - jarní fotbalová příprava bývá náročná a tělo při této vyšší zátěži potřebuje dostatek tekutin. Důležité však je nejen dodržovat pitný režim, ale také pít správně tekutiny. Pokud se chystáte na jarní trénink venku, trvající déle než 60 minut, vezměte si s sebou láhev s vodou. V případě, že cvičení bude trvat více než 90 minut, zvažte i sportovní nápoj nebo minerální vody. Po běhu nebo fotbalovém tréninku bychom si měli dopřát minerální vody, protože tělo při tréninku ztrácí právě minerály. Kromě toho minerální vody a jejich pití během běhu pomáhá i detoxikaci organismu, posiluje imunitní systém a redukuje bolest svalů - namožené svaly. Myslete na vhodné oblečení Počasí venku a teploty mohou být na první pohled příjemné, ale jarní počasí umí být velmi nepříjemné. Jarní sluneční paprsky nás snadno dokáží oklamat. Před tréninkem tedy určitě vyberte vhodné sportovní oblečení a obuv na jarní přípravu. Zvažuje při rozhodování nejen teplotu, ale i případný déšť a vítr. Doporučujeme využít vrstvení a kvalitní sportovní oblečení na jarní trénink. Na tričko si dejte alespoň lehkou sportovní větrovku, na každý trénink si vezměte náhradní tričko nebo dres. Pokud se vám nechce hledat jednotlivé kusy sportovní oblečení zkuste podívat na GIVOVA SPORT BOX, což je kompletní výbava na jarní přípravu - obsahuje sadu Tuta Visa, fotbalový dres a trenýrky Kit Vittoria, štulpny, čepici a sportovní tašku. Pokud ocenímte při téningu i bundu, podívejte se na GIVOVA BOX VITTORIA. Nebo si vyberte jiné sportovní boxy a sety z naší nabídky.
 

...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze